CikguAzman.com

perkongsian dari seorang guru

mohd.noor azman muhammad haris

Selamat Lahir Muhammad Haris Bin Mohd.Noor Azman

Alhamdulillah, dah bertambah umat Nabi Muhammad ke dunia. Nampaknya tahun ni aku beraya dengan orang baru, pasni nak bayar zakat fitrah pulak. Rezeki anak 😉

Haris tak sabar nak raya dah.. Nak dapat banyak duit raya tahun ni.. Abah nak bagi berapa? Ala.. Haris tak kisah.. hehe..

 

Nama: Muhammad Haris bin Mohd.Noor Azman

Tarikh Lahir: 14 September 2009 bersamaan 24 Ramadhan 1430

Masa: 7.39 malam

Berat: 2.34 kg

Tempat Lahir: Hospital Taiping, Perak

5 COMMENTS

  1. Semoga kelahiran Muhammad Haris menambahkan lagi kebahagian dan kesejahteraan keluarga Haji Sulaiman.
    "Comelnya anak acu Nan,nanti kita bagi present kat baby" kata Anis.

  2. Alhamdulillah……tambah anak saudara Mak Ngah.. Comel… ciut… tapi sebiji macam bapa dia muka bulat…he. he. O… apa Mak Ngah nak bagi ha… tak pa nanti kita cari present dari Manila…

Comments are closed.